cover-image

Mijn ervaring als Service coördinator bij InterStep

“InterStep heeft mij de kans geboden om een nieuw project op te starten bij een opdrachtgever. Na ca. 9 maanden was dit project opgezet, uitgerold en kwam het einde in zicht, maar omdat InterStep op de hoogte was van de ontwikkelingen, heb ik de kans gekregen om bij de opdrachtgever door te groeien en mijzelf verder te ontplooien. Ik was in eerste instantie ingehuurd voor een periode van 6 maanden, maar dit is uiteindelijk ruim 4 jaar geworden.

InterStep is tijdens deze periode altijd met mij verbonden gebleven en heb ik tijdens onze gesprekken aan kunnen geven dat ik toe ben aan de volgende stap in mijn carrière. Omdat ik graag onderdeel wil blijven uitmaken van het team van InterStep en ik wil bijdragen aan de groei hiervan, ga ik als Accountmanager/Recruiter een interne functie bekleden zodat we InterStep samen verder op de kaart kunnen zetten!“

 

Thomas Heikamp - Service Coördinator bij InterStep

Wij maken op deze website gebruik van cookies om het gebruik van deze website en daarbuiten te vergemakkelijken, de prestaties en gebruikerservaring te verbeteren en de relevantie van het aanbod te verhogen. Klik op akkoord om aan te geven dat je instemt met ons privacy statement.