030 - 2518995 info@interstep.nl
Salarisadministrateur bij InterStep in Utrecht – Utrecht

Salarisadministrateur bij InterStep in Utrecht – Utrecht

Introductie

Heb jij ervaring met salarisadministratie en ben jij minimaal 32 uur per week beschikbaar? Wil jij werken bij een jong, informeel en innovatief bedrijf? En heb jij ervaring met AFAS? Lees dan snel verder!

Organisatie

InterStep is een projectenbureau voor technische mensen. Wij zijn al sinds 2001 de specialist in het verbinden van technisch personeel met interessante uitdagingen in de techniek. Onze doelgroep bestaat uit MTS+, HTS tot TU opgeleiden, zowel starters als ervaren specialisten. Dit zijn dan ook de mensen, naast jouw interne collega’s, waarvoor je de salarissen elke maand gaat verzorgen. Wij vinden het belangrijk persoonlijk en transparant te werk te gaan om zo het beste resultaat te behalen voor onze opdrachtgevers en medewerkers.

Voor ons enthousiast en dynamisch bedrijf zijn wij op zoek naar een ervaren medewerker salarisadministratie die ons team in Utrecht komt versterken.

Functie

Als loonadministrateur bij InterStep zorg jij ervoor dat de salarissen van onze interne en externe collega’s correct en tijdig worden betaald. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het:

  • aanleveren van loonheffingen en mutaties
  • signaleren en analyseren van afwijkingen in de salarisadministratie
  • bijhouden van de digitale en fysieke personeelsdossiers
  • zorgdragen voor het administratieve proces rondom in-, door- en uitstroom van medewerkers
  • adviseren van HR collega’s inzake salaris gerelateerde en arbeidsrechtelijke vraagstukken


Functie eisen

  • Jij beschikt over HBO werk- en denkniveau
  • Jij hebt enkele jaren werkervaring als salarisadministrateur
  • Jij hebt kennis en ervaring met het AFAS systeem, ervaring met functioneel beheer is een pré
  • Jij bent goed op de hoogte van ontwikkeling op het gebied van HR dienstverlening en wet- en regelgeving en integreert deze in de dagelijkse processen
  • Jij bent voor tenminste 32 uur per week beschikbaar
  • Jij bent woonachtig in de directe omgeving van Utrecht bijvoorbeeld in Amersfoort, Hilversum of Woerden

Onze ideale nieuwe collega is servicegericht, stressbestendig, scherp, integer, punctueel en werkt graag in een dynamische omgeving waar pro activiteit en flexibiliteit op prijs worden gesteld.

Aanbod

  • Marktconform salaris
  • 8% vakantietoeslag
  • Collectieve pensioenregeling
  • Volledige reiskostenvergoeding woon-werkverkeer
  • Werkomgeving waar ruimte en tijd is voor ontwikkeling

Sollicitatie

Ben je geïnteresseerd in deze functie dan ontvangen wij graag je sollicitatie, heb je vragen over de vacature, neem dan gerust contact op met Miranda Nouwen via m.nouwen@interstep.nl of 06-15005517.

Solliciteren

Deze vacature tippen?

Kent u iemand die uitstekend op deze vacature zou passen? Stuur hem/haar dan direct een bericht via onderstaand formulier.




Website gemaakt door: 3seconds.nl Webdesign